I'm so tired of explaining every minor detail of my life

Jag kommer aldrig finna alla ord till att förklara hur det kändes att prata med Gustaf i 25 minuter. Orden kommer aldrig räcka till så att varenda själ förstår, det skulle ta miljoner år. Det kanske är EN levande varelse om ungefär 100 000 år som förstår, då det finns tillräckligt starka ord för att förklara ett möte med sin idol. Jag kallar honom knappt min 'idol'. Känns jättekonstigt. Min idol. En idol är typ.. Ulrik Munther till en 10-årig flicka för att hon tycker han är sååååå söt.
Idol känns som en barngrej. Jag hade idoler som liten.
Detta är något annat, någotvansinnigtberoendeframkallandeämnesomfårhelakroppenattsprickaochhjärnanatttömmaspåallatankarsom
intevararityptresekunderutanfleraår.
 Som en poliker skakar i hand med en viktig affärsmän och kommer inom 2 sekunder ta det viktigaste beslutet i hela sitt liv och han kommer minnas det här föralltid. Så känns sekunderna innan du kramar Gustaf Norén, okej, nu gör jag det som kommer ha störst betydelse i hela mitt liv, det måste bli perfekt. Ska försöka så gott som jag kan säga det utan att låta som en sexnovellsförfattare, men min hals nuddade hans hals under kramen.
Jag gillar honom.
JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM JAG HAR TRÄFFAT HONOM
-->

Kommentarer
Postat av: Inez

Svar: Ja, jag har hört att folk tycker att det är jobbigt, men jag har tagit ner typ två tredjedelar av mina affischer och har endast ett fåtal inramade så... Tror det skulle passa mig bra med snedtack, haha :)

Svar: Jag funderar också ibland på att ta ner alla bilder och ha några stora viktiga bara. pdfdsvocj.
Ella

2012-09-25 @ 18:36:34
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0