1. En bild på mig + 10 fakta

 - Jag har inte emot köttätare eftersom jag också var det men man ska fan i mig inte äta kött, okej. Hur går det ihop?
- Jag är humanist och stör mig grovt på folk som inte fattar skillnaden mellan de och dem, likaså särskrivna och ihopskrivna ord, men försöker att inte besserwissa mig.
- Skulle så gärna dra på mig en tröja med "JAG HAR FÖR FAN TRÄFFAT GUSTAF NORÉN I 25 MINUTER"-text eftersom det gör mig så obeskrivligt lycklig och vill skrika ut det till hela världen. Men ni kan vara lugna, det mest otändande du kan göra mot mig är att skryta.
- Jag tycker om man mår dåligt ska man försöka hitta glädjeämnen i livet. 10 små skitsaker som får en småle kan tillsammans förändra mer än en miljon kronor för en.
- Det finns inget ställe som ger mig så blandade känslor som ett sjukhus. Jag får ett obehag i hela kroppen samtidigt som jag blir lugn och tänker på hur de räddat mitt lite bokstavligen trasiga hjärta.
- Jag lusläser hälsoböcker just nu och börjar fasta imorgon och jag är nervös för hur min kropp kommer reagera.
- Bilden togs i somras och jag har aldrig varit så jävla snygg i håret som då.
- År 2007 ville jag bli emo men vågade aldrig släppa mig loss från gränserna. Jag kommer aldrig glömma att jag skrev i min dagbok "Jag vill bli emo" och när min kompis ville läsa i den så strök jag den raden hårt med en bläckpenna, eftersom jag skämdes. Det tog två år så 2009 färgade jag och klippte av mig håret och satte i rosetter och målade svarta streck runt ögonen med nitar på kläderna. Vägrade visa hud under sommaren eftersom jag inte ville få sol på hyn. Solbränna skulle förstöra min svarta image.
- Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar Leonardo DiCaprio och nu är det inte bara "Titanic" och "Inception" som existerar som i er värld. Leo som 19 i hans tidiga filmer är fucking nästan lika beroendeframkallande som Mando.
- Mandovärlden är det bästa som hänt i mitt liv. Alla människor, all gemenskap och hur nära vi kommer Mando.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Signe Lundgren

älskar din blogg, du borde verkligen uppdatera mer.
Kolla in min blogg också! www.losingmymind.devote.se
Kram! :)

2012-11-04 @ 18:02:24
URL: http://losingmymind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0