Never thought I'd say that it's alright

Springa ut mitt under SO:n i ren panikglädje. Hyperventilera. Skaka lite lätt. Ringa Anna 100 signaler. Hyperventilera. Få henne att också hyperventilera. Lägga på. Fortsätta hyperventilera.
Blev så jävla jävla lycklig och jag har väntat på detta hela helgen. "Keep your eyes and ears open this Monday!"
SUGARPLUM FAIRY SUGARPLUM FAIRY SUGARPLUM FAIRY. Det är nästan nästan nästan som att se Mando Diao.
Gustafs bröder.
VIKTOR OCH CARL NORÉN, jag dör.
Sugarplum Fairy, får nästan samma känsla när jag lyssnar på dem som när jag hör Mando. Allt är så overkligt.
Att lilla Ella i förorten ska få se sina gudar Gustaf Norén och Björn Dixgård, Kent och Sugarplum Fairy under loppet av en vecka är bokstavligen overkligt. Jag kommer inte klara det. Särskilt inte Björn och Gustaf. Kommer skrika och gråta och tro att det är ett av alla klipp jag sitter och tittar på i mitt rum.
"Bättre lycka nästa gång" har varit lite av mitt livs soundtrack men nu. Nu.
Jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0