KONSERTGLÄDJE

Ni anar inte.
Det har gått några dagar nu. Men inte orkat skriva om det än.
Hade träningsvärk i benen och i nacken och i halsen och min röst har varit rostig i flera dagar.
Popadelica 2012. Den Svenska Björnstammen, ni som inte sett dem anar inte hur bra de är live. De sa att vi var den bästa publiken de haft. Trycket, musiken, glädjen.
Men The Concept. THE CONCEPT THE CONCEPT THE CONCEPT. Tårarna trängde fram och allt var så intimt.
Vi stod längst fram där också och blickarna vi fick av sångaren, alltså.
Under en av låtarna kom sångaren fram och tog Annas mobil (hon filmade) och började filma sig själv och sen med publiken i bakgrunden och bara publiken, sen gav tillbaka mobilen.
Blev så jävla avundsjuk men allt var så himla fint.
Blev så himla förälskad och fick sådana där fina leenden från sångaren. Dock stod jag jämte två tråkiga tjejer som tittade konstigt på mig när jag skrek och sjöng. Varför var de där?!
Det var en av de finaste dagarna/kvällarna i mitt liv, mest tack vare Björnstammen och The Concept.
Kommer fixa fram videor någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0