A withered rose with thorns as sharp as ever


Varför är du så fin och
varför har jag fortfarande
sådan kändiscrush
Varför ska jag få se dig
om mindre än en månad
när jag ändå bara kommer
dränkas i mina egna tårar
av panikglädje och chock

Om en månad har jag sett Gustaf och Björn. Jag har sett dem precis framför mig om en månad. Jag förstår det inte. Trots att det inte är Mando så kommer jag skrika. Något som är overkligt är om de kommer spela Morning Light. Jag skulle nog falla ihop. Jag vet inte vad det är, men den har nått ända in i mitt hjärta, vet inte varför. Älskar när Gustaf sjunger om kärlek, trots att det inte är Mando-Gustaf utan i Caligola.
För Mando kommer jag aldrig i hela mitt liv se så jag måste måste njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0