Now let's have some fun

Det absolut enda i hela världen som kan göra mig riktigt riktigt lycklig är instrument som bildar ljud och röster som formar ord som uttrycker vad som behövs sägas, tillsammans träffar de hjärtat hos oss alla; Musik.
5 dagar av det som får mig att må som bäst, musik. Min efterlängtade biljett kom i förrgår. Jag har vetat att jag får åka sedan i november och nu efter allt krångel kan jag slappna av. Biljetten har jag i händerna och jag är överlycklig.
Det kommer bli de bästa dagarna i mitt liv, om exakt 3 månader håller det på.
26 juni - 30 juni 2012; dagarna jag kommer att leva.
Min biljett:



Kommentarer
Postat av: Jappe

Underbart! Vad roligt :D

Det är verkligen sommarens höjdpunkt, åh vad underbart P&L är, du kommer stortrivas! Vi får hoppas att när Caligola spelar så smitar resten av grabbarna från mando upp på scen o kör iaf en mando låt :)



Vi kanske ses där. =D

2012-04-14 @ 14:14:25
URL: http://marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0