G.N.

Förlåt men måste skriva av mig igen.
Det finns ingen jag älskar mer än dig och mitt hjärta slår fortare av att bara titta på dig. Det finns ingen jag avgudar så mycket. Jag både inspireras av dig och älskar dig. Det har blivit mer än bara en kändiscrush. Du är helt underbar och det känns som jag tycker om det du gör mer och mer varje dag. Det tar aldrig slut. Jag dyrkar dig så mycket att jag blir galen. Det finns ingen bättre. Om du ändå bara visste vad jag sitter och skriver om dig just nu, att du fick se, att du läste, hur mycket en människa kan påverka en annan människa utan att träffas. Om 2 veckor har jag sett dig några meter framför mig och jag kommer inte klara det. Jag minns 2010 då jag tyckte mest du var den coola i bandet och jag såg inget mer. Jag älskar dig hela tiden och du är det bästa som finns i mitt liv. Bli min bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0