Dagen före dagen

Det har varit en hemsk och plågsam helg. Jag har fått magsjuka 3 dagar innan p&l och lördagen bestod av sömn, kräkningar och gråt över Peace. Varit förlamad i hela kroppen och bara legat och tänkt på hur allt ska bli.
Men nu verkar det som jag är på bättringsvägen och imorgon är dagen. Åker till Borlänge på Peace & Love och innan var det så avlägset så jag kunde inte riktigt tänka på de band jag ska se, och nu dagarna innan ville jag inte tänka på det för jag trodde inte jag skulle bli frisk. Men nu mår jag hyfsat, eller försöker må hyfsat.
Om en vecka har jag sett några av mina absoluta favoritband och det är ganska sjukt. Kent, Regina Spektor, Mumford & Sons, Urban Cone igen, Deportees igen. Men framför allt så ser jag Gustaf och Björn i övermorrn och jag kommer nog inte kunna beskriva känslan. Vi hörs.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså sugarplum, nu kommer jag aldrig få se dem. Sörjer av mig benen, fyfaaan. Jag såg Viktor förra torsdagen i alla fall. Men det gör jag ju hela tiden. MEN ÅH!!!!! :'''((( WÄÄ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0