Peace & Love dag 1 26/6

Tisdagen. Åkte vid 12 på morgonen och hela vägen satt jag med nervositet och tagg på samma gång.
När jag kom fram till Dalarna var det så mycket som snurrade i huvudet. Kändes så stort och speciellt att vara i Mandostaden. Jag var i Gustaf och Björns hemstad, där de växte upp.
Första dan var det inga band som spelade så vi var inte på festivalen någonting så tisdagen räknas egentligen inte.
Vi var i vår stuga på landet. (Det är så här, jag är för ung för att bo på camping eftersom jag inte fyllt 16 än så jag fick i julklapp att mina föräldrar hyrde stuga i Borlänge så kunde jag och Anna sova där på nätterna.)
Det var så underbart fint och fridfullt på den gård vi bodde på, det var tre småhus från 1700-talet och det gamla paret som ägde det bodde i huset jämte oss.
Gick en promenad på kvällen förbi en älv och allt var så vackert.
Mina förälrar har varit världens snällaste som varit i Dalarna för att vi ska ha någonstans att bo, utan att de ens gick på Peace & Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0