It's so hard to define you

Det är inte många band som får mig att stanna kvar. När jag lyssnar på en låt som är så där himla himla bra lyssnar jag bara på den ett tag, sedan tröttnar jag helt. "Spela sönder en låt". Det är alltid lika synd.
Men det är sådana där vissa, speciella band som aldrig får mig att tröttna, lyssnar år efter år. Robyn, lyssnat på henne i 7 jävla år. Tröttnar aldrig på låtarna. Mando Diao - Paralyzed har jag lyssnat på VARJE dag i 7 månader. Så jäkla sjukt. Den blir aldrig sönderspelad. Idag har jag lyssnat på Mando Diao i 1 år och 2 månader. Exakt. 12 november 2010. Det firar vi med en av deras bästa låtar. Musikvideon säger mig väldigt mycket.

Bättre ljud:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0