Let's sing for our broken future

Det känns som jag har väntat alldeles för länge. Det enda enda enda enda enda jag behöver är ER. Jag behöver se er nu. Jag har sagt så i ett år. SLÄPP DATUMET I SVERIGE. Kan ni inte förstå att ni har svenska fans också? Vi behöver också se er. Jag borde ha blivit född, kanske 1991.. så hade jag kunnat se er hur mycket som helst.
Jag började lyssna på er november 2010. Sedan dess har ni spelat i Sverige
Peace & Love-festivalen 2011 - Jag var fortfarande 14, snart 15, jag fick absolut inte åka.
December 2011 i Sthlm - En hemsk dag. Jag trodde jag skulle få se Mando Diao. Jag var helt uppochner. 18-årsgräns. 18-ÅRSGRÄNS.
Jag klarar mig inte länge till. Det enda jag behöver är rubriken "CONCERT IN SWEDEN" på er hemsida. Jag tar mig vart som helst i Sverige. Bara ni kommer hit.
Ändå känner jag mig så jävla patetisk att jag lever för ett band. Jag är en nörd. Jag är en Mando Diao-nörd som sitter och gråter till musikvideor, konsertvideor och intervjuer.
Men då lever jag för någonting.

Kommentarer
Postat av: Louise |

Kan förstå hur du känner dig, trots att jag inte riktigt varit med om att ha blivit begränsad utav åldergränser. Men jag håller med dig om att de bör göra lite mer spelningar i Sverige, detta är trots allt deras home base och det finns faktiskt fans här också.



Fast, jag tror faktiskt att de kommer göra en spelning på peace and love i sommar :) Det tror jag!

2012-03-10 @ 19:26:57
URL: http://mykryptonite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0