Hundratusen åsikter som ingen lyssnar på

Och hundratusen ögon stirrar på oss.
Ingen ser.
Och hundratusen röster skriker efter något mer.
Snälla, säg det igen.


//Kent


Jag måste vara död på lektionerna, och på en helt annan planet. SO-läraren frågade om någon i klassen hade varit på rockkonsert någon gång och jag räckte inte upp handen. Måste vara någon annanstans. Kom på i efterhand vad han frågade, hah.

Testar en app.
14 juli. Spola fram tiden, tack. Jag kan inte vänta på att få se Kent, jag behöver det nu. Nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dras till att kommentera inläggen om kent, haha. Nej men jag följer din tumblr nu! Och alltså kent kent åh får kentorgasm <3

2012-09-04 @ 17:19:26
URL: http://kentspoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0