"Om Mando Diao skulle spela i Sverige i sommar hade de nog sagt det nu"

Högg i hjärtat.
Men jag orkar inte längre lägga energi till det. Och det är för att jag HELT har tappat hoppet. Jag mår så dåligt av det så det har bara paralyserat mig. Jag känner ingenting. Det har gått för lång tid.
Om Mando skulle lägga upp en konsert i Sverige skulle all stress försvinna i kroppen och jag skulle känna sådan lättnad och lycka.
Men det kommer ju aldrig hända. Jag sitter bara och fantiserar hur underbart allt skulle kunna va.
Jag har alltid otur.
Mando Diao har spelat på Peace&Love-festivalen VARJE år sedan 2005. Och detta år för första gången när JAG JAG ska dit, ska de INTE spela. Hhahahahhahahah allt är så jävla skrattretande och orättvist. Känner mig bokstavligen hatad av något mentalt i mitt korkade huvud.
Något som man aldrig tröttnar på. Kan det vara polisongerna eller Gustafs min?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTSÅ HERREGUD! PRECIS SAMMA!!!! Jag och mina kompisar hade typ planerat sedan sjuan att vi skulle åka på P&L i sommar, men så höjde de åldersgränsen och mando kommer inte ens. Jag vet, det är helt hemskt. Och vad som är ännu hemskare är att de bara spelar i Tyskland för att de får pengar där. Det lönar sig inte lika bra att spela i sverige (och pengar är ju tydligen det enda viktiga..?). Sad but true. Jag blir så ARG!!!! Så jävvvvvvvla egoistiskt. Det var vi svenska fans som gjorde dem kända från början! Utan oss hade de inte ens kommit till tyskland, lite tack för det kanske liksom???



Men det kommer två nya skivor snart! Så de finns ju fortfarande hopp, och dessutom har de pratat om någon Sverigespelning någongång (även fast 4 av deras senaste 49 varit i sverige...)!!!! Jag hoppashoppashoppas!!!!



Jo jag var på Caligola, det var första gången jag såg björn och gustaf sjunga något över huvud taget. Annars har jag sett björn och gustaf vid andra tillfällen. Men det känns inte helt på riktigt. När de spelade på Gröna Lund fick jag halsfluss två dagar innan så jag kunde inte gå. (Fjärde juni är fortfarande min hatdag föralltid)

Postat av: Louise |

Tycker verkligen att det här var skit, speciellt för dig som har väntat och längtat hur länge som helst för att se grabbarna spela. Det är som du säger orättvist. Man tycker att dom borde göra fler Sverige spelningar med tanke på att dom är härifrån osv.



Och även om det inte är någon tröst, och man inte får höra några gamla goa mando-favoriter, så får vi iallafall höra Gustaf och Björn's röst på P&L i sommar när dom kör med Caligola. ett litet plus iallafall!



Håll hopppet uppe, tiden kommer! :)

2012-04-22 @ 01:39:18
URL: http://mykryptonite.webblogg.se/
Postat av: Louise |

Jag håller tummarna för att han kommer tillbaka till Peace and Love i sommar :) Har en känsla av att han inte gör det dock, med tanke på övriga huvudakter. Men vi får se :)

2012-04-23 @ 16:19:05
URL: http://mykryptonite.webblogg.se/
Postat av: Jappe

åh, så det är alltså klart nu? Dom kommer verkligen inte? Jag har hoppats & hoppats! har varit på P&L 5 år & varenda gång har grabbarna stått på scen o förgyllt hela festivalen. Daaamn vad detta suger =(

2012-04-24 @ 12:12:10
URL: http://marigold.devote.se
Postat av: Anna

I knoow! Men jävla piss and love har ju höjt åldersgränsen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0