Frågor

Lista snodd från http://motherfuckingsuperlativt.blogg.se/
Namn: ELLA. kort och enkelt.
Ålder: Exakt 8 månader äldre än på min 15-årsdag, 29 augusti.
Civilstatus: Mentalt gift med Gustaf Norén.
Längd: 1,66 m.
Vikt: Hm. Vild gissning, 55. Ton.
Ögonfärg: Blå, exotiskt va...
Hårfärg: Mörk blondin, men på tisdag målar jag det rött.
Vad har du gjort i dag: Varit på landet hos min mormor och spelat in min konstiga Björnvideo.
Har du testat droger: High on music.
Vad är du bra på: Att krångla.
Hur ser din morgonrutin ut: Vaknar 06:30 med huvudvärk, går upp 06:40, duschar om jag inte gjort det kvällen innan, tar på mig mina fula kläder och kokar mig havregrynsgröt och äter macka till Vakna med the Voice. Letar upp mina usla hörlurar, vågar inte ta mina bra, och sätter i gång spotify på väg till skolan.
Berätta en hemlighet: Jag har gråtit vid Gustaf Noréns hus.
Vem ringde du senast: Anna.
Någonting riktigt fult: Mina tapeter.
Vad är du dålig på: Äta mina allergitabletter.
Är pengar viktigt för dig: Äckligt beroende av pengar. Jag unnar mig aldrig småsaker utan sparar hela hela tiden. Så är livet för en som vill på konserter i sommar.
Någonting fint: Gustaf Noréns rumpa.
Är du åtråvärd: Jag vet allt om musik och för en musikintresserad är jag nog det.
Om 10 år: Har jag gift mig med Gustaf Norén, sett Mando Diao 100 gånger och åkt på 100 festivaler och sett alla band jag vill se.
Favoritdrink: Vågar man svara mjölk?
Nästa livsmål: Aldrig sluta med min intresselöpning, se Mando Diao, se Mando Diao, se Mando Diao.
Är du konflikträdd: Jag fattar inte. Vad ska jag svara?
Din mode-stil: Jag vet inte vad mode är. Jag har fastnat på 1900-talet och handlar för mycket på Beyond Retro.
Vad vill du arbeta med: Absoluta drömjobb är musikjournalist och skriva böcker.
Vad ska du göra nu: Kasta mitt urtuggade tuggummi och lägga mig och har Valborgsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0