Den där känslan..

När man vet att ena halvan av sina Gudar (Gustaf Norén och Björn Dixgård) (alltså Björn) kommer att se sin video, sitt ansikte. Då är det mycket tankar i huvudet. VAD SKA JAG SÄGA, VAD SKA JAG GÖRAAAA.
Jag var nervös över att spela in en 5 sekunder lång video, och fick spela in exakt 10 stycken innan jag var nöjd.
Att han kommer att se det, ofattbart (pinsamt).
Men jaa, Björn från Mando Diao fyller år den 8 maj och eftersom Mando har världens absolut bästa fans har vi några spelat in varsin videohälsning som sen ska skickas till Björn av HQ.
Deadline är i morrn så skynda.


Kommentarer
Postat av: Anna

Värsta snygga björnluggen ju.

2012-04-29 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0