You pack your cases and you hope for a better day.

Min buss är just nu påväg till Göteborg. Jag sitter inte på den.
Jag ligger i en obekväm soffa och tittar på film efter film.
Jag är för jävla förbannad idag. Mitt humör är 0%.
Jag skulle stå vid en scen och se Håkan ikväll. Istället kommer jag ligga Här och titta på nåt jävligt tråkigt program :D
Men jag kan glädjas åt att mamma har sagt att jag får gå på vilken konsert jag vill den här hösten istället för Håkan.
Funderar på Sahara Hotnights 5/11. Får se hur det blir med det. Vet inte vem jag ska gå med.
Nu ska jag gå och hänga mig eller något för att jag inte är i Göteborg.

GUSTAF, JAG TYCKER DU SKA ÅKA TILL SVERIGE MED DITT UNDERBARA BAND SÅ JAG FÅR SE ER NÅGON GÅNG.
TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0