I can't see clear without your teardrops in my eyes.

Inatt drömde jag om Mando Diao (IGEN), det var inte första gången och inte den sista.
Jag har innan drömt att jag var i Stockholm och hörde musik från någonstans och sprang dit och såg att Mando Diao spelade på ett museum (..?) och jag rusade in till detta stora muséet och jag såg Gustaf så himla väl. Sen bara jag kom in i stora gångar med stora akvarium runt mig och det tog aldrig slut. Mando Diao bara försvann och jag var helt borta. Drömmar kan vara sjuka.
Sen har jag drömt att Gustaf och Björn kom i två små paket på två motorcyklar till mig och jag fick vara med dem själv i en stor sporthall..
Sen har jag drömt att jag var själv i ett rum i mormors hus (..?) med bara Björn som var skitfull. Jag fick ta hand om honom....
Sen att Gustaf var en sinnesjuk mördare i en film och jag fick (typ) vara med i inspelningslokalen.
Inatt drömde jag att jag var på en konsert med dem och jag vet att jag var så rädd att tappa min mobiltelefon där. Konserten var jättebra och jag såg Bjö(öööööööööö)rn på så nära håll. Jag drömde detta på morgonen så jag vaknade mitt i en låt av att mamma skrek "Klockan är 08.20 Ella!" Lovely.....
Vi skulle åka idag på morgonen. Är bortrest några dagar nu.
Vädret är toppen och det är väldigt mysigt här. Hotellet är dock väldigt udda och konstigt. Vill bara vara ute, hotellet skrämmer mig.
Vi har bytt ansikten med varandra med iSwap Faces. Mormor och mamma, mamma och pappa, jag och pappa.
Det blir för kul.
Någon som lade märke till att CARL NORÉN var med i Allsång på Skansen ikväll? Kom precis när han sjungit färdigt. Blev förkrossad.
Nu ska jag sova och hoppas jag drömmer om feta konserter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0