Går och längtar till något som ändå inte är bestämt.

Jag går och längtar till en Mando Diaokonsert.
Jag har varnat mamma om att SÅ FORT jag läser om en Mando Diaokonsert i Sverige SKA jag gå på den och det går före ALLT. De kan INTE säga att "Nej, då ska vi ju.... det går inte" Och mamma förstår, hon säger att jag får det.
Förra konserten fick jag offra mina trummor för att gå på konserten men nu är det så jäkla viktigt när det är Mando Diao så jag slipper "spara ihop" till det.
Jag bara går och väntar och läser deras nyheter en gång i timmen. Varje gång tänker jag "nu står det säkert om någon ny konsert i Sverige" Icke.
Men jag kan glädjas av att nästa konsert i Sverige med världens bästa band SKA jag gå på. Det känns ju bra.
Längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0