Bilder från Danmark.

Hej hej hej. Nu är headern fixad och som vanligt blir det ingen skicklig sådan i photoshop utan i powerpoint på fem minuter.
Här kommer bilder från Danmark som jag har tagit, har inte fått pappas än.
Idag vill faktiskt mobilen och datorn samarbeta.
You're welcome:

På färjan.

Små sömniga föl, vi bodde på landsbygden.

Väldigt god hamburgare.

Jag promenerar längs stranden (även min profilbild)


Den vågen som syns var den som svepte bokstäverna så det blev snabba ryck med kameran.



Vingård.

Haha fasen vad jag gillar denna bilden!

Skagen, där man kan se när två hav möter varandra. Det var coolt att se. Men himlen ser en aning lurig ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0