Jag kan inte vänta

Jag kan inte vänta.
Det går inte. Sommar 2012 kommer ett av mina mål i livet bli sant. Åka till Mando Diaos hemstad Borlänge, se Mando Diao, gråta, dansa. Få se Mando Diao på en scen de älskar att stå på, i deras hemstad.
Borlänge Borlänge Borlänge Borlänge. Få se Borlänge.
Festival, juni 2012. Peace & Love. Fred & Kärlek. Redan nu vet jag att det kommer bli mina livs bästa dagar.
Redan nu vet jag att jag kommer att gråta på julafton när jag öppnar kuvertet, fast jag vetat att jag ska få det länge. Jag trodde aldrig att det skulle bli av. "Nej jag kommer aldrig komma iväg, jag har inte råd". Jag trodde inte vi skulle ha råd.
Deportees och Kent. KENT. Kent. KEEENT. Mer band kommer också.  Om the Sounds kommer igen dör jag nog. Av lycka förstås.
Jag kan inte vänta.

Kommentarer
Postat av: Louise |

Åh vad roligt för dig! :) Det är alltid lika kul att hitta nya Mandofans!



Själv bor jag i Borlänge och har upplevt Mando 3 gånger, lika magiskt varje gång! :)

2012-02-17 @ 17:15:47
URL: http://mykryptonite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0