Du är snart där

Någon dag. Någon dag. Någon dag. Någon dag. Någon dag.
Jag har väntat och hoppats i ett år. Jag behöver se dem. Jag behöver se så underbara människor på riktigt. Så underbara människor som får mig att må så där riktigt jävla bra. Känslan av att jag aldrig får se dem tar ofta kål på mig. Det har den gjort i ett år. Höra så underbar musik på riktigt, se dem, stå vid scenen och hoppa och dansa och sjunga med tills jag inte kan få fram ett ljud. Jag tänker på det varje dag, jag drömmer om det, jag önskar. Mando Diao är blodet som pumpar ut i min kropp. Energin jag måste ha för att klara av vardagen. I min värld finns inget inget inget bättre än Mando Diao.
Om inte Mando Diao Mando Diao Mando Diao Mando Diao kommer att spela på Peace & Love kommer jag falla ihop, gråta tills jag inte orkar mer. Gå och lägga mig och bara vara så jävla arg på orättvisan.
Om Mando Diao Mando Diao Mando Diao Mando Diao kommer spela på Peace & Love, när jag får reda på det, jag kommer falla ihop, gråtandes men av lycka. Kommer gråta ända tills 26 juni 2012.
Behövde säga detta, jag är ett freak. Jag vet att du tycker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0