See how they fly like Lucy in the Sky, see how they run.

Denna gången med världens bästa band (guess what band) i mina högtalare skriver jag här.
Idag har varit en heldag igen.
Fick gå upp tidigt idag (fyfan) Men när jag kom till min mormor fick jag lägga mig i hennes säng och sova. Det var riktigt skönt med en tupplur och jag drömde jättemycket under de fåtal timmarna. kanske sov i drygt 2 timmar.
Sen vaknade jag upp jämte min lilla jycke vid mina ben som passat på att gosa ner sig i filten.
Fick varma, nybakade bullar ute i solen.
Sen skulle vi åka. Jag och kusinen skulle stå i den lilla affären och sälja godis. Det var ju varmt som satan.
Vi sålde inte så mycket. Stog där från 13-18. Jo trött blev man och glad att komma hem igen och sätta mig här.

You'll always be my inspiration. Peace and love forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0