Om inte Mando Diao, en konsert med Empire of the sun?

Åhh jag är inte mikrofonkåt, jag är konsertkåt.
Jag skulle gärna gärna gärna gå på en Empire of the sun-konsert. Det skulle vara grymt.
Empire of the sun är ett av mina favoritband, de är högt på den mentala listan.
Helt jävla grymma.
Ge mig Empire of the sun i Sverige.

Två killar som vet hur man gör musik.
Men som sagt, jag citerar det jag har skrivit på min md-profil.
"I listen to
Empire of the sun, MGMT, The Knife, The Sounds, Johnossi, The Beatles, Broder Daniel, Kent, The Killers, Talking heads, Guns N Roses, David Bowie, Håkan Hellström and Alanis Morissette.
But Mando Diao is my absolute favouriteband. None of these bands and singers can reach Ochrasy. Just Mando can make me cry, smile and shiver at the same time."
Men Empife of the sun är närmast Ochrasy näst efter MD, MD har nått dit för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0