I would rather be with you.

Jag älskar ditt hår.
Jag älskar dina kläder.
Jag älskar dina armar.
Jag älskar dina ögon.
Jag älskar din ögonfärg.
Jag älskar dina händer.
Jag älskar din näsa.
Jag älskar din röst.
Jag älskar din sångröst.
Jag älskar din dialekt.
Jag älskar din kropp.
Jag älskar ditt band.
Jag älskar ditt kroppsspråk.
Jag älskar din gitarr.
Jag älskar ditt sätt att spela gitarr.
Jag älskar ditt sätt att förmedla känslor genom musik.
Jag älskar ditt sätt att spela munspel.
Jag älskar din gångstil.
Jag älskar dina "Gustaf-things"
Jag älskar dina texter.
Jag älskar det du säger.
Jag älskar din attityd.
Jag älskar din vilja att förbättra världen.
Jag älskar ditt namn.
Jag älskar din lugg.
Jag älskar ditt sätt att slänga med din lugg.
Jag älskar din lite mystiska stil att man inte förstår.. jag förstår inte ens vad det är jag inte förstår.
Jag älskar dina klockrena kommentarer.
Jag älskar att du har det.
Jag älskar att du är så annorlunda och speciell.
Jag älskar att jag inte vet egentligen varför jag älskar dig så mycket varje dag.
Jag hatar att ni aldrig spelar i Sverige.



Hoppas dessa kommer på posten idag;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0