http://www.mandodiao.com

Glöm inte att bli medlem på mandodiaos hemsida.
Där har du alltid koll på de senaste nyheterna, skicka in frågor till bandet, diskutera, samla poäng och inte minst träffa alla sköna fans som EXAKT förstår ens känslor.
Gå med nu för fan och möt alla freaks.


Uhm jag tappade blogglusten i några dagar.
Skolan rullar på nu. Vi har börjat följa schemat och jag blev så besviken av att vi bytte fransklärare.
Den förra var verkligen bra. Nu har vi nog skolans sämsta lärare. Hon är bara.... uuhh det är inte den typ av lärare jag gillar. Gillar henne INTE ALLS, tror inte jag kommer klara ett år med att ha henne (actually I hope you read this) Om hon sänker mitt ofattbara VG i franska utan att det är mitt "fel" så är hon illa ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0