Gårdagen var skön.

Det blev en hel utedag igår. Lina var här och vi båda älskar att vara utomhus att det blir att vi gör allt utomhus.
Skön promenad i skogen. Jag frös hela dagen. Fingrarna var iskalla. Det var lite konstigt för jag fryser aldrig.
Lina fick för sig att vi skulle beskriva varandra med 5 ord när vi gick där i skogen.
Jag beskrev henne med pigg, rättvis, generös, glad, envis.
Hon beskrev mig med djurvän, mandofreak, bajshumor, rättvis, pålitlig.
Internet bestämde sig för lägga av igår kväll. Men det var nog bra för då kände jag mig tvungen att börja rensa bilder i min dator. Det var ju bra.
Idag är det släktkalas här för mamma.

Kommentarer
Postat av: MandDz

Re: Blir snart rödtott! ;D

2011-08-13 @ 16:05:44
URL: http://manddz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0