Cause you're a streetcat and I'm a mad dog.

HEJ. Sitter på mitt golv i mitt rum och har tre högtalare runt mig som just nu ut skriker ut Broder Daniel.
Även ett band jag gillar.
Har varit en bra varm dag. Drog ut till mormor tidigt imorse och var hos henne. Gick till Hanna och Hugo och resten av Hannas familj. Satt ute i trädgårdsmöblerna i värmen.
Sen blev jag hemskjutsad av mormor som ändå skulle till min "by".
Satt i soffan i kanske fem minuter och tittade om något hänt på md. Nej.
Lina kom.
Vi har varit ute och hittat på helt korkade saker att göra... Film på det finns det.
Skönt att få skratta av sig lite. Alla gillar väl att skratta?
Vi fick för oss att vi skulle GÅ hem till henne men vi kom en bit och ångrade oss för det var varmt som satan. Svängde av in i skogen och gick runt där och blev bitna av något djur båda två så vi fick röda prickar över våra bara ben och det kliade. Skogen var jättefin och vi gick runt och jag lärde henne lite tyska som jag lärt mig av Mando Diaofan.
jo, det var fint där. När vi kom hem var vi ute igen. Vi satt i skuggan i flera timmar hos min gamla kanin. Åt kladdkaka som vi bakat och tränade styrketräning vilket fick oss att skratta som galningar. Det blir lätt så när jag och Lina ska försöka träna våra kroppar. Vi låg och gapskrattade medan grannarna hade middag ute i trägården med sina vänner. Vi störde nog dem. Det hörs väldigt väl mellan våra hus här.
Nu har musiken slutat och det är nu knäpptyst och mörkt i mitt rum. Funderar på att gå ner till min mamma och pappa istället.
Nu är vi inne på min favoritmånad.
Augusti är fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0